Jannicke Beatriz

Rosa smoothiebowl
Hej och välkomna till min blogg!
Jag hade inte planerat att genast bli förkyld när jag startade bloggen, men eftersom jag tänkte att jag ska dela med mej av mitt liv så ska ni få se den här sidan också.
I dag har jag druckit smoothies och te, snytit mig samt degat i sängen i min nya mysdräkt. I framtiden är det meningen att jag ska dela med mig av mycket mer intressanta grejer. Musik, träning, mat, smink, kläder, tankar och funderingar.
Men idag får ni hålla till godo med ett recept på en riktigt god smoothie bowl! Teet på bilden rekommenderar jag varmt: Choco från YogiTea. Världens godaste te! Mums.
 
Rosa smoothiebowl
0,5st banan
2dl sojamjölk
1dl jordgubb
1dl lingon
1tsk raw kakaopulver

Gör så här:
Lägg alla ingredienserna i en blender och mixa.
Ibland måste du kanske pausa och låta smoothien rinna ner till botten igen.
Klart!