Jannicke Beatriz

Grön frukostsmoothie
I dag ska jag dela med mej av min standardfrukost sen jag äntligen fick en smoothiemaker i julklapp. Kan ju inte påstå att gröna smoothies är det bästa ever som en smakupplevelse, men hälsosamma är de och ger en bra start på dagen!
 
 
#1 - Mirjam Therese

Haha, jag gillar din fullkomligt ärliga recensionen av gröna smoothies :) Tycker du att man håller sig mätt på dem? Själv brukar jag tycka att man blir så hungrig igen efter en stund, men jag kanske bara är ovan?

Svar: Jag tycker jag håller mej mätt på dem kanske 3 timmar? Men då har jag också ofta kli i och verkligen massor av grönt och en hel avokado, så antar att det är det höga fiberinnehållet och den stora mängden som hjälper till. :) Men såna där goda fruktsmoothies så håller jag mej inte alls mätt på. :D Vilken fin blogg du har förresten!
Jannicke Beatriz