Jannicke Beatriz

Energigivande preworkout smoothie
Tidigare idag då jag drack kaffe blev det en hel del över. Eftersom jag inte gillar att slänga saker funderade jag en stund hur jag den här gången skulle utnyttja det överblivna kaffet. Eftersom jag ändå var påväg till gymmet och måste äta något litet bestämde jag mig för att slänga ihop en preworkout smoothie med en liten twist. Inte för mättande, bra energigivande kolhydrater och såklart lite koffein för att pigga upp så här på kvällskvisten.
En produkt jag plockade på mig av nyfikenhet är det här fibertillskottet från Sun Spelt boostat med havtorn. Har använt det i många av mina smoothies och är jättenöjd, så vill du ha ett litet tips på kli så testa det här nästa gång. Det blandar sig bra med de övriga ingredienserna, fastän havtornsbitarna kan knastra lite mellan tänderna.
Kaffe, havremjölk, jordgubbar, vita vinbär, lingon och en överbliven banan.